Görüntülemede sorun yaşıyorsanız tıklayınız
ADAudit Plus Upgrade Adımları

CVE-2022-28219 kodlu güvenlik açıkları ile alakalı olarak ADAudit Plus ürününü kullanan müşterilerimizin, Aşağıdaki upgrade adımlarını uygulaması önemle rica olunmaktadır. Mart 2022 tarihi itibariyle duyurulan 7060 sürümüyle duyurulmuş olan güvenlik açıkları kapatılmıştır.

  • Ürünün veritabanı bilgileri kontrol edilir. Pgsql veritabanı kullanıcıları için sunucunun snapshotı yeterli olacaktır. MSSQL kullanıcılarının servisi durdurduktan sonra mevcut veritabanının yedeği alınması gerekmektedir.
  • Yetkili bir kullanıcı ile giriş yapılır ve sağ üst köşedeki “License” linki içerisindeki Build No alanından ürün version bilgisi öğrenilir.
  • Aşağıdaki linkten upgrade dosyası indirilir. Sol tarafdaki version aralıklarından, sağ taraftaki version numarasına geçiş mümkün olacaktır.

 

  • Uygulama servisi durdurulur ve 5 dakika sonra uygulama sunucusu için snapshot işlemi başlatılır. Default’da gelen local PGSQL veritabanı yerine, harici bir sunucudan beslenen MSSQL yapısına sahipseniz lütfen uygulama servisi durdurulduktan sonra eş zamanlı olarak DB yedeği ve sunucu yedeği alınız. Bu yedeklerin sağlıklı şekilde alındığından ve ihtiyaç anında sağlıklı şekilde geri dönülebileceğinden emin olunuz. Aşağıdaki linkten upgrade sertifikası indirilir.
  • Uygulama servisi durdurulur ve 5 dakika sonra uygulama sunucusu için snapshot işlemi başlatılır. Default’da gelen local PGSQL veritabanı yerine, harici bir sunucudan beslenen MSSQL yapısına sahipseniz lütfen uygulama servisi durdurulduktan sonra eş zamanlı olarak DB yedeği ve sunucu yedeği alınız. Bu yedeklerin sağlıklı şekilde alındığından ve ihtiyaç anında sağlıklı şekilde geri dönülebileceğinden emin olunuz. Aşağıdaki linkten upgrade sertifikası indirilir.
Install butonuna tıklanır ve işlemin tamamlanması beklenir.
Başarılı bir şekilde güncelleştirildiğinde aşağıdaki ekranı göreceksinizdir. Bu aşamadan sonra uygulamayı ayağa kaldırabilirsiniz. Uygulamanın sağlıklı bir şekilde çalıştığından emin olana kadar, mümkün olduğunca yedekleri silmeyiniz.

Herhangi bir problem ile karşılaşırsanız logs klasörünün yedeğini, farklı bir uygulama – dosya sunucusuna kopyalayınız. Akabinde yedekten geri dönünüz. MSSQL gibi harici bir veritabanı yapısı kullanıyorsanız snapshot ve DB yedeğinden eş zamanlı dönmeniz gereklidir.
Bu tip durumlarda yedekleri silmeyiniz ve destek için iletişime geçiniz.